DanskEnglish

Project Manager, Foundations - Wind & Energy

[Aalborg]

Vil du være med til at lave nogle af de største offshore vindmølleprojekter i verden? Vil du være en del af en spændende branche, der er i fuld gang med at transformere energikilder fra sorte til grønne? Er du en teamplayer, og brænder du for at sætte kunden i fokus?
Kan du sige ja til ovenstående, så er det dig, vi mangler, i vores afdeling for offshore fundamenter i Aalborg.

Vi bliver udfordret hver dag
Med konstant fokus på effektivitet, leveringstid og kvalitet leverer vores Wind & Energy, Foundation Division fundamenter til vindmølleindustrien. Dette stiller store krav til vores medarbejdere og deres kompetencer. Vi stiller også krav til vores nye kollega - dine evner og erfaring inden for projektstyring, koordinering og ledelse er af stor betydning.

Din hverdag
Din hverdag vil i høj grad være kendetegnet ved projekter med stor bredde, som kræver, at du kan se det overordnede billede, samt at du med sikker hånd samler trådene og følger opgaverne helt til dørs. Din kontaktflade er kunder og leverandører såvel som produktion, kollegaer m.fl..

Dine opgaver omfatter bl.a.:

  • Ledelse, planlægning og gennemførelse af projekter i samarbejde med senior projektlederen 
  • Sikring af at egne og underleverandørers arbejde udføres i henhold til specifikationer og kundekrav
  • Styring af tid, budget, leverancer, produktion, transport, kvalitet, underleverandørkontrakter, variationer til kontrakten, HSE, risici og interessenter inden for ansvarsområdet
  • Forhandling med underleverandører, herunder indgåelse af leverandørkontrakter
  • Den tekniske og kommercielle dialog med leverandører og håndtering af forespørgsler fra kunder
  • Sikring af at projektet udføres i henhold til gældende regler og kundekrav

Hvem er du?
Du er uddannet ingeniør eller lignende og har gerne:

  • Erfaring fra vindindustrien, entreprenør-branchen eller lignende
  • Erfaring med projektledelse, gerne fra internationale projekter
  • Erfaring med forhandlinger og indgåelse af kontrakter (FIDIC type kontrakter)
  • Fuld forståelse for at det kræver fleksibilitet at være ansat i en ordreproducerende virksomhed
  • Stor ansvarsfølelse
  • Stor teknisk indsigt og et godt overblik
  • Stærke sprogkundskaber, er flydende i dansk og engelsk
  • Erfaring med at arbejde resultatorienteret og efter deadlines

Vi ønsker at ansætte en person med et stort personligt drive. Du er proaktiv og parat til at tage ejerskab for beslutninger og processer, og du kan bevare fokus og overblik over komplicerede og omfattende projekter, selv i de mest travle perioder.

Det er vigtigt, at du er udadvendt og god til at samarbejde med forskellige parter, og at du samtidig forstår at nå dine mål i en forhandlingssituation.
Du har en ansvarsbevidst indstilling til dit arbejde, suppleret med en analytisk tilgang til dine opgaver.

Vi tilbyder
Du får et spændende og alsidigt job med begrænset rejseaktivitet i en international virksomhed. Du får stor mulighed for personlig og faglig udvikling og bliver en del af et team med en uformel omgangstone. Desuden har vi en flad struktur og tilbyder stor frihed under ansvar.

Vi tilbyder endvidere pensionsordning, sundhedsforsikring, kantineordning, en aktiv personaleforening og en gage, der modsvarer stillingskravene.

Vores værdier er dine værdier
Vores projekter stiller store krav til tid, præcision og kvalitet, og netop disse værdier udgør det bærende fundament i vores hverdag. Du skal kunne spejle dig i vores kompromisløse holdning til kundetilfredshed, kvalitetsbevidsthed og ordholdenhed.

Ansøgning
Send venligst din ansøgning pr. e-mail til job@bladt.dk. Mrk. ”Project Manager – foundations”. 
Ansøgninger behandles løbende. 

Spørgsmål? 
Du er velkommen til at kontakte SVP, Foundations, Klaus Munck Rasmussen på 50 77 76 66 eller HR Manager Tanja Lindholt Leyni på 25 44 30 78 for yderligere oplysninger.